Доставка й оплата
Доставка товару:
- По всій території України доставка здійснюється наступними вантажоперевізниками - Делівері (представництва), або Нова Пошта (представництва). В даному випадку, доставку сплачує Клієнт.
- Відрізний товар, який продається метражем (геотекстиль, солярна плівка, плівка ПВХ, берегові мати та ін.), а також пісок, який відпускається в мішках по 25 кг, відвантажуються тільки після факту оплати, здійсненої на картку, або по б/р.
Рекомендація: при здійсненні доставки товару перевізниками, рекомендуємо страхувати вантаж на його повну вартість. Після відвантаження товару на склад вантажоперевізнику, інтернет-магазин знімає з себе відповідальність за збереження та цілісність вантажу. У разі псування, або втрати товару, компанія вантажоперевізника зобов'язується компенсувати клієнтові повну його вартість, яка була оголошена в декларації.
Розрахувати орієнтовну вартість доставки:
Можливі наступні варіанти оплати товару:
- У будь-якому банківському відділенні або через клієнт-банкінг (Приват 24, Монобанк та ін.) на розрахунковий рахунок ФОП або на розрахунковий рахунок юридичної особи, платника ПДВ, по виставленому рахунку-фактурі;
- Кур'єру за фактом отримання товару;
- Компанії-вантажоперевізнику за фактом отримання вантажу (грошовий переказ);
- Готівкою при самовивозі;
- На р/р IBAN, який буде вказано у підтверджувальному письмі при виборі варіанту оплати «он-лайн оплата».
Умови повернення та обміну товару
- Повернення здійснюється протягом 14 днів від дати продажу (отримання товару покупцем).
- Повернення й обмін товару можливий тільки якщо:
- збережено товарний вид товару, споживчі властивості, ярлики, маркування, пломби;
- збережена цілісність упаковки;
- товар має всю необхідну комплектацію, без ознак використання та пошкоджень.
- Поверненню та обміну не підлягає товар з наступного переліку: «Додаток № 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 192»
- Порядок повернення/обміну:
- повідомити за контактними телефонами (див. Контакти) про намір повернути товар або обміняти;
- доставити товар самостійно або відправити вантажоперевізником Нова Пошта, Делівері (адресу доставки уточнити у менеджера);
- товар в повній комплектації повинен бути упакований в заводську упаковку без ушкоджень і додаткових позначок, наклейок і сторонніх елементів, що погіршують зовнішній вигляд товару;
- написати заяву про повернення товару з описом найменування товару, кількості, причини повернення, а також вказати дані ПІБ, номер банківської карти для перерахування грошових коштів в розмірі вартості товару;
- грошові кошти перераховуються протягом 3-х робочих днів з моменту отримання товару на склад і підтвердження його цілісності, комплектації, товарного вигляду (див. пункт 2 цієї статті);
- оплата транспортних витрат, пов'язаних з поверненням товару, лягає на покупця.